vrijdag 14 januari 2011

Runa's Cottage: Een hobbykamer / crafting corner

Deze wintermaanden ben ik een beetje aan het experimenteren met naaien, breien en haken... Kopje thee erbij, verwarming aan en dan lekker een beetje uitproberen: Heerlijk!

Het één gaat mij beter af dan het ander en ik moet nog veel leren. Het breien gaat prima (ik was vorige maand helemaal trots toen ik had "geleerd" hoe je een steek moest terughalen), maar het haken gaat mij veel minder goed af (ookal lijkt het heel simpel, ik moet geregeld even hulp inschakelen). Ik zou zo graag allemaal lapjes willen haken, waarvan ik dan een lappendeken kan maken, maar dat zit er voorlopig nog niet in, ben ik bang.


Hobby's zijn leuk, maar het brengt wel veel extra "rotzooi" met zich mee... Naald en draad, naaimachine, wol, breipennen, haakpennen, stofjes, knopen en ga zo maar door. En dan tel ik mijn schilderspullen en kralenverzameling er nog niet eens bij op! Waar laat je het?


Wat mij heerlijk lijkt is een hobbykamer, waar je alle "troep" gewoon kan laten liggen.Nu moet ik alles achter mijn kont opruimen, maar een hobbykamertje lijkt mij ideaal. Een lichte ruimte, pasteltinten, een romantische sfeertje, bloemen in de vensterbank en vooral: al mijn troepjes en creatieve uitspattingen op één plek om mij heen verzameld.


Foto's: Onbekend.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten