maandag 3 januari 2011

Runa's 2010 in vogelvlucht...

Afgelopen vrijdag keek ik, in een sentimentele bui, terug op het jaar 2010. Bij de tekst die ik geschreven heb, horen echter ook foto's, heel veel foto's.Gelukkig ben ik gedurende het hele jaar genoeg in de weer met mijn camera, dus de onderstaande collages waren snel gevuld!

Ik hoop overigens dat de uitleg onder de collages een beetje duidelijk is! Ohja, de foto's van Ilse DeLange, Miss Montreal en Blof heb ik helaas van het Internet moeten plukken.

Klik s.v.p op de afbeelding voor een vergroting
Eerste rij: Blond. Mijn hond (verstopt in de tuin). Mijn eerste ritje op de motor. Frankrijk.  Tweede rij: Alle uitstapjes op een rijtje. Runa-licious. Miss Montreal. Derde rij: De terug gevonden vriend (hij en ik, alleen dan een stukje jonger én blonder). Eat Pray Love. Ilse DeLange. Frankrijk en nog meer Blond.

Klik s.v.p op de afbeelding voor een vergroting
Eerste rij: Mijn vogel Pip. De Logée eend. Diploma Getuigschrift. Mijn hond (alweer 10 jaar). Diploma uitreiking: speech. Tweede rij: Lieve kaartjes van lieve mensen (i.v.m het behalen van mijn diploma). Eat Pray Love bioscoop kaartje. Blof.  Frankrijk. Gefeliciteerd! Acda en de Munnik. Blond

Klik s.v.p op de afbeelding voor een vergroting
Eerste rij: Frankrijk. Vogel Pip (in een vreemde positie). Tunesië. Kane in Carré. Kerst in huis. Tweede rij: Carré by night. Eten in Tunesië (couscous!). Onze witte tuin.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten