vrijdag 11 maart 2011

Stapelen op vrijdag: zo maar wat spulletjes

Iedereen kent het wel: willekeurige spulletjes die een plekje in je hart hebben. Ze zijn favoriet omdat er een mooi verhaal achter schuilt, je ze gekregen hebt van een bijzonder persoon, ze al jaren mee gaan of gewoon omdat je ze mooi vindt. Mijn kamertje staat letterlijk VOL met dit soort spulletjes en slechts een aantal hiervan hebben deze stapel gehaald.


Van boven naar beneden: Een Fair Traide schaaltje van aardewerk, gekocht in de kringloopwinkel omdat ik hem gewoonweg niet kon laten liggen. In het schaaltje liggen diverse sieraden, ik vind ze prachtig! Niet alleen vanwege hun uiterlijk, maar ook door de herinneringen die zij met zich meebrengen.  
De stapel bestaat daarnaast uit twee (ik denk oude) kistjes, die ik waardeer om hun versleten plekjes en ouderwetse slotjes. De stapel heb ik "afgewerkt" met een oude haarklem, die mij meteen terugvoert naar vroegere tijden.



Stapelen op vrijdag is een initiatief van Irma, eigenaresse van de blog allemaal kleurtjes. Aanmelden kan via haar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten